Accepterad Bergsjön! | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bergsjön!

Bergsjön <3
Meddelanden
22
Reaction score
1
Användarnamn: Bergsjön!

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198263725225/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Bergsjön!

Vad är din discord tagg? Bergsjön!#4492

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd av:Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det såg exakt ut som att jag körde in i en stolpe o och min bil voltade och då körde jag in på en parkering på sidan och det var där jag gjorde men det var fel även fast min gas buggade så den inte slutade gasa så kunde jag istället stannat och RPat vidare där ist för att bara åka in på sidan lixom så jag förstår mitt fel och kommer om detta händer en till gång att RPa vidare att jag är skadad i bilen och inte åker vidare istället för att jag åker in på en parkering.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och åkte med min kompis ochdå slutar inte min bil gasa så jag åker rakt in i en stolpe och voltar och då ska jag egentligen RPa på det men då åker jag in på en parkering på sidan istället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Banen var helt rätt gjord då jag powergamade men jag har fattat att nästa gång ska jag RPa på det istället.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att jag skulle ha Rpat på det istället för att åka in på sidan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att Rpa på varje scenario även om det är något som strular till det så kan man göra ett scenario av det.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka