Nekad Bergman1 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bergman1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William Bergman

Vad är ditt discord namn? bergman07

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William Olsson och är 20 år gammal. Han är en ganska snäll kille, om man inte gjort han något ont. Han är välkänd för sitt dåliga temperament. Han strävar efter att tjäna pengar. Han gör alltid allt i hans kraft för att få det han vill.
William har ett stort intresse för att slösa pengar på onödigt skit. Han är skicklig, men inte speciellt bra på att slåss, Men han ger aldrig upp. Williams plan är att komma så långt som möjligt i livet, inget ska stoppa han.

Hans föräldrar var missbrukare långt innan han föddes. Han har också en bror som heter Kian Olsson. Men dom kände inte varandra länge då William blev tagen av socialtjänsten redan när han var 3 då dom ansåg att familjen var för dålig att ta hand om han. William blev flyttad till en familj som bara var ute efter ett bra ryckte bland deras vänner genom att ta in ett foster barn.
William blev inte bra behandlad i detta hushåll, han fick mindre och värre mat än sina ¨syskon¨. Han blev misshandlad både fysiskt och psykiskt av sina nya föräldrar. Detta ledde till att William sket i skolan helt, han började göra små snatterier som folköl på ica osv. Folk på skolan fick höra detta vilket ledde till att William blev introducerad till den kriminella världen. Han gjorde små äranden lite här och där. Vid 17 års åldern började han langa knark. Detta var droppen för hans adoptiva föräldrar. Direkt när William fyllde 18 så blev han utsparkad och va tvungen att klara sig på egen hand. Han hoppade av gymnasiet och gjorde sina små job här och där, Han hade tillräckligt med pengar att ha boende, mat osv. Men han var inte nöjd. Han levde såhär i ungefär 2 år innan han flyttade till en ny stad för att äntligen hitta hans bror.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Glatt humör, Exalterande scenarion, då jag är väldigt kreativ.

Jag är ingen vinnarskalle, vilket betyder att jag är villig att låta motparten vinna i vissa scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel lyssna på motparten och gör som dom vill, dvs låta dom ¨vinna¨ scenariot.
Alltså, att man inte alltid behöver vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm (Random deathmatch) vilket innebär att man inte får döda/ slå nån utan giltigt bakomliggande scenario. (Copbait) Du får inte baita en polis, dvs att t,ex sitta och reta polisen för att få deras uppmärksamhet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej, men är väldigt taggad att spela fivem för första gången, har hört mycke bra ryckten om denna server.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, min kompis har också ansökt då vi tänkte spela som bröder, jag kom till Unive för att återförenas med honom.

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka