Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Beppster/
Vad är ditt namn i verkligheten? Beppe Sjöström
Vad är ditt discord namn? Beppster#3639
Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2004
Berätta om din karaktär. Beppe Sjöholm är en gammal brottsling från malmö som på senaste har försökt hamna på rätt sida i livet, nu förtiden föredrar han att ta de lungt med sina vänner och göra små jobb på sidan för att tjäna lite pengar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har ganska mycket erfarenhet på rp som både gängmedlem och civil person och för att jag vill börja spela rp mer seriöst igen och jag tror denna servern kan passa mig
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? den känns seriös och mina vänner säger att den är bra så jag vill ge den en chans
Hur hittade du Unive? min vän rekommenderade den
Vad har du för mål med ditt rollspel? bara att ha kul med mina vänner men såklart genom seriöst rp:ande, hade också viljat bli medlem i ett gäng om det är möjligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att testa alla funktioner servern har att erbjuda och att ta mig långt i servern och få ett bra rykte på servern
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Beppe Sjöström
Vad är ditt discord namn? Beppster#3639
Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2004
Berätta om din karaktär. Beppe Sjöholm är en gammal brottsling från malmö som på senaste har försökt hamna på rätt sida i livet, nu förtiden föredrar han att ta de lungt med sina vänner och göra små jobb på sidan för att tjäna lite pengar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har ganska mycket erfarenhet på rp som både gängmedlem och civil person och för att jag vill börja spela rp mer seriöst igen och jag tror denna servern kan passa mig
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? den känns seriös och mina vänner säger att den är bra så jag vill ge den en chans
Hur hittade du Unive? min vän rekommenderade den
Vad har du för mål med ditt rollspel? bara att ha kul med mina vänner men såklart genom seriöst rp:ande, hade också viljat bli medlem i ett gäng om det är möjligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att testa alla funktioner servern har att erbjuda och att ta mig långt i servern och få ett bra rykte på servern
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej