Accepterad Benny Kenny | Ban överklagan (AQUEN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benny Kenny

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198150415149/

Ditt Hex-ID: 11000010b55732d

Vad är din discord tagg? erikggg#8590

Vem var det som bannade dig? ~Kasper.

Hur lång tid var din ban? 6 dagar och 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM, lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att det var för att jag var vid piren och sålde mina bilar en bmw m4,audi rs5 och en dodge charger 69 om någon var sugen på den men det blev ett fiasko och ingen vill köpa någon av dom så jag ställde mina bilar i garaget och åker till autoexperten där jag jobbar när jag kommer ditt så står det en kille och matar slag mot min kollega så jag kommer ditt och skriker att han ska sluta och jag ringer polisen för han slutar inte sen så började han slå mot mig och då börjar jag ju slå tillbaka för självförsvar och sedan tänkte jag åka med min kompis som svimmade till sjukhuset och hjälpa han men innan jag hann göra det så blev jag bannad så jag gjorde bara självförsvar och hjälpa min kompis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var för att jag var vid piren och sålde mina bilar en bmw m4,audi rs5 och en dodge charger 69 om någon var sugen på den men det blev ett fiasko och ingen vill köpa någon av dom så jag ställde mina bilar i garaget och åker till autoexperten där jag jobbar när jag kommer ditt så står det en kille och matar slag mot min kollega så jag kommer ditt och skriker att han ska sluta och jag ringer polisen för han slutar inte sen så började han slå mot mig och då börjar jag ju slå tillbaka för självförsvar och sedan tänkte jag åka med min kompis som svimmade till sjukhuset och hjälpa han men innan jag hann göra det så blev jag bannad så jag gjorde bara självförsvar och hjälpa min kompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig bann skulle jag säga för att jag gjorde inget fel det var bara självförsvar och hjälpa min kollega som skule ha dött om intye jag hade kommit dit och sen slå blir jag bannd för RDM vilket är konstigt så igentligen så är jag en hjälte för min kollega så jag skulle säga att det var en fel bann.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första var för fail rp men jag var rätt så ny och inte så erfaren, Andra var att jag råka prata när jag låg död fast den varade bara i en timme. Samma med den tredje bann en fast kommer inte ihåg vad jag hade blivit bannad för. Min rp har förbättras desto mer jag spelat, Nu försöker jag ha så hög rp nivå som möjligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat bara försöka få bort han från min kollega och invänta polsien men det var så att han bara kom och började slåss hel plötsligt mot mig så då slog jag honom medvetlös sedan kom polisen och tog han tror jag men jag vet inte för jag blev ju bannad men jag skulle säga att det är vad jag hade kunnat gjort annorlunda eller bara skita i det men det var min broder Ahmed så det skulle inte gått så jag tycker jag gjorde det rätta för Ahmed.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej fast jo för jag blev ju bannad för något som jag hade gjort i verkligheten om det var en person som stod och slog på min kompis så det var ju realstisk men det tyckte inte det var fel men det tyckte väll kasper och han hade väll sin andledning men jag ska väll nästa gång invänta polisen och låta min kompism bli mördad nästa gång eller inte knocka den andra jag slog med.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka