Nekad benjamin_dryth | Ansökan till Servervakt [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fakebenne!

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? benjamin

Vad heter du på discord? bannanen#9629

Ange ditt födelsedatum 30 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. aktiv runt 7 timmar per dag . Skoltid 15:22 helger 10-22 ungefär med såklart pauser då och då.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag va medlem sen 2022 men slutade där därefter då det blev för mycket med skolan och allt men nu har jag börjat igen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har inte varit bannad någon gång https://cdn.discordapp.com/attachments/1069308350929575976/1072879916745506836/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt så ska man underlätta för staffs och även göra de rätta till servern. Om man ser någon göra något fel eller regelbrott så ska man svbanna eller kicka, det beror på hur grovt det var. En servervakt är bara en vanlig rpare fast man ska inte lalla eller liknande man ska vara neutral och om man ser någon göra regelbrott ingame så ska man ta åtgärdar. Även om man ser en spelare som lägger sin bil mitt på en väg så kan man dva bilen. Som servervakt så ska man även visa en bra syn till alla spelare.

Varför vill du bli servervakt på servern? ag vill bli servervakt för att jag älskar unive. Jag spelar det varje dag och ser massa lallare som inte blir kickade eller bannade, jag vill få stopp på de o göra unive till en bättre plats där folk kan trivas. Jag vill 100% få stopp på alla lallare som sitter o lallar så att dom kan lära sig sina läxor. Jag själv älskar att hjälpa folk och jag är 100% säker på att jobbet som servervakt är min grej. Det är jätte tråkigt att se andra sitta o lalla för att de förstör för alla i servern och därför vill jag bli servervakt. Jag vill också visa för staff teamet att jag är redo att ta ett sånt stort ansvar som en servervakt. Senare efter att jag har blivit servervakt om jag blir godkänd såklart så tänker jag göra en staff ansökan o hjälpa till servern lite extra. Men det

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Koruption/abuse är när man som servervakt använder sin makt för att bara hjälpa sig själv eller andra genom att t.e.x revva nån i en skottlosning eller banna folk i scenarion, samt att revva sig själv om och om
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top