Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198881023537/
Vad är ditt namn i verkligheten? benjamin rönnberg
Vad är ditt discord namn? benjamin577754#6818
Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2006
Berätta om din karaktär. jag kommer från en stad som ligger utan för sthlm och heter mani mani ett utlänst name för min mamma är untelnes i 22 års ålden å vill hita en bra stad för jag var inte näjd med min kropp så jag blev trans
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer kunna bidra med bra RP en bra attityd och spännande stunder. Jag är en väldigt rolig och snäll person. jag har ADHD så jag kommer kunna bjuda på en väldigt bra inlevelse när jag rpar
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag gillar att det är många som är aktiva på servern, jag gillar scriptsen väldigt mýcket. Jag har hört att den är väldigt bra från några polare.
Hur hittade du Unive? via en vän
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska bli så realistisk som möjligt och inte bara troll, att man ska ha kul när man rpar
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? benjamin rönnberg
Vad är ditt discord namn? benjamin577754#6818
Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2006
Berätta om din karaktär. jag kommer från en stad som ligger utan för sthlm och heter mani mani ett utlänst name för min mamma är untelnes i 22 års ålden å vill hita en bra stad för jag var inte näjd med min kropp så jag blev trans
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer kunna bidra med bra RP en bra attityd och spännande stunder. Jag är en väldigt rolig och snäll person. jag har ADHD så jag kommer kunna bjuda på en väldigt bra inlevelse när jag rpar
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag gillar att det är många som är aktiva på servern, jag gillar scriptsen väldigt mýcket. Jag har hört att den är väldigt bra från några polare.
Hur hittade du Unive? via en vän
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska bli så realistisk som möjligt och inte bara troll, att man ska ha kul när man rpar
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej