Nekad benim778 | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benim778

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? benim778

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdulla Brunsås och är 26 år, mina intressen är att hänga med vänner och kolla fotboll. jag har tidigare jobbat som Securitasvakt och har en stark koppling till polisyrket. Då min pappa va polis och varigt länge intresserad. Jag kommer från Göteborg och bor i en liten stad som heter Karlstad. Jag bor i en lägenhet med min tjej som heter Olivia som är 24 år. Hennes intressen är att simma och åka skridskor. Jag har två brorsor som är jämnåriga med mig, den ena är 24 och den andra är 30. De heter Kevin och Robin. Jag har en morsa som heter Cecilia och en pappa som heter Håkan. Håkan är 50 och Cecilia är 43.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer försöka bidra med så god RP jag kan och försöka ha en bra social RP. Jag ska även spela för så hög RP nivå som möjligt som jag kan och under tiden jag spelar kommer jag även utveckla min RP när jag spelar och bidra med långa och kreativa scenarion som är välplanerade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte spelar bara för att få en vinst och spela för att båda parterna ska ha kul. Man ska alltså spela för att båda parterna ska ha roligt och inte bryta reglerna för att vinna i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja exempel kan vara rdm som betyder att man dödar någon utan någon anledning och ett exempel kan vara att man dödar någon på piren utan anledning. ett annat exempel skulle kunna vara sunt förnuft som betyder att man spelar med logiskt tänkande exempel att man inte kör 200 i stan.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på andra servrar tidigare och sätt när mina kompisar spelar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, det är bra tack

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka