Accepterad Benim | Ban överklagan [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benim

Icke Medlem
Meddelanden
215
Reaction score
17
Användarnamn: Benim

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198801769006/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Benim

Vad är din discord tagg? Benim#1111

Vem var det som bannade dig? Davicoo

Hur lång tid var din ban? 6 dagar 23 timmar 51 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att vi powergama

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi åkte våran bil från ett skottlosning och då kommer della morte med sin stora bil sen kör dom efter oss och några som va i våran bil skött jag skött inte något ksk 1 2 skott men sen när vi kom upp i högre hastighet slutade jag för det blir jätte dålig rp sen kör dom efter oss sen skjuter dom från vår bil sen rammar dom oss i typ 150 sen flyger vi sen jag rpar skador i bilen och lite utanför sen börjar dom gå ut börja spreja ak och sånt sen så sköt dom som va med mig sen efter jag har rpat skador och får stress försöker jag skjuta sen blir jag ner skjuten och alla vi dog sen lootar dom oss sen blir vi indragna till support

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. helt ärligt powergama jag inte mycket ersom jag skött inte nåt typ när vi va i hög hastighet eller när vi hade krockat rpa jag skador men jag powergama när jag började skjuta lite för om du har krockat ska man fortsätta rpa skador och skita i det för du får ju så ont men jag fick pannik och blev rädd sen gjorde jag så fel att jag änns sköt det va det som försötrde men jag gjorde fel där och till nästa gång kommer jag bara fortsätta rpa skador

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad förut men det va när jag börja typ och jag lärde mig av mina bans jätte mycket men jag blev bannad typ i för för går men det va en felaktig blev unbannad direkt för dom trodde jag va en annan person

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? yes att fortsätta rpa hela tiden efter vi krocka

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut hoppas jag kan vissa att jag kan sköta mig och vissa hög rp nivå <3

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka