Nekad Bengtåke | Medlem ansökning | SvampBob

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengtåke

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199181984640/edit/info

Vad är ditt namn i verkligheten? arvid niska åkerblom

Vad är ditt discord namn? Arvidniska#2397

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Deez Nuts, han har växt upp hela livet med fattiga föräldrar i ett fattigt hus, när han var liten ville han alltid spela hockey pga av att alla hans kompisar i skolan gjorde det men eftersom att de inte hade nå pengar så kunde han inte så han lovade sen sin mamma att han skulle göra vad som helst för att känna ihop pengar till familjen om han fick börja. morsan svarade då att han fick först dra ihop pengarna sen kanske få börja med hockeyn. i början visste han inte hur han skulle fixa mycket pengar för just då putsade han bara skor men det tjänade han inget på nästan. en gång han gick in i en affär för att köpa lite mat till familjen så kom han på iden att börja stjäla och göra kriminella saker, så han började med att stjäla godis och saker i mataffären när han var krig 15 sen när han kände att han ville ha ännu mer pengar för att det fortfarande inte räckte till hockeyn så började han stjäla dyrare saker som klockor, mobiler och plånböcker ur folks fickor. hans mamma och pappa började bli orolig för varför han drog in så mycket pengar till familjen och sa att han fick säga till dom hur han tjänade alla pengar men han sa NEJ jag kmr inte säga så det blev alldrig någon hockey för deez han hamnade på fel spår och började bli kriminell.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive för att jag ska kunna bidra med en högre och seriösare RP

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker att det är en bra och seriös server med många bra RP spelare på

Hur hittade du Unive? mina kompisar som spelar här tipsade om den

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål att uppnå med mitt RP är att vara så seriös som möjligt och aa de är väll typ de

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag har inget direkt mål att uppnå på unive just nu förut som jag skrivit tidigare att bara vara en person som gör en seriös RP

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? NEJ inte just nu
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top