Användarnamn: bengan666
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/bengans666/
Vad är ditt namn i verkligheten? keith
Vad är ditt discord namn? bengan666
Vad är ditt födelsedatum? 2 December 1996
Berätta om din karaktär. min karaktär micke house, är en person som har delade åsikter kring livet, kan vara en vettig person med tiderna som gång. men har även sina dippar, och förväntas att inte träffa på fel umgänge.
han är för 1988, har ett stort intresse för motorer!
Varför ska just du bli whitelistad? varför jag skulle bli whitelistad ? för att vara med o delta i utvecklingen på servern då jag är en bit äldre än populariteten här inne... men ser verkligen inte ner på 15+ då många RPar bättre än 20 åringar.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? har tidigare varigt whitelistad men hade ett uppehåll då jag började streama CSgo, men vill RPa
Hur många timmar har du på FiveM? 1200
Hur hittade du Multistaden? listan på fivem
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej!
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej!
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/bengans666/
Vad är ditt namn i verkligheten? keith
Vad är ditt discord namn? bengan666
Vad är ditt födelsedatum? 2 December 1996
Berätta om din karaktär. min karaktär micke house, är en person som har delade åsikter kring livet, kan vara en vettig person med tiderna som gång. men har även sina dippar, och förväntas att inte träffa på fel umgänge.
han är för 1988, har ett stort intresse för motorer!
Varför ska just du bli whitelistad? varför jag skulle bli whitelistad ? för att vara med o delta i utvecklingen på servern då jag är en bit äldre än populariteten här inne... men ser verkligen inte ner på 15+ då många RPar bättre än 20 åringar.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? har tidigare varigt whitelistad men hade ett uppehåll då jag började streama CSgo, men vill RPa
Hur många timmar har du på FiveM? 1200
Hur hittade du Multistaden? listan på fivem
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej!
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej!