Inaktuell Bengan Karlsson | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Anton

Hur gammal är du? 18

Hur många timmar har du på Fivem? 120

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag har jobbat där ett bra tag nu och tycker verkligen om det! Under min tid jag jobbat har jag haft 3 olika chefer där, och jag anser att om de anställda ska må bra på jobbet behöver man en stabil chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har stora erfarenheter!! Jobbat där i cirka 4 veckor och trivs skit bra! Vet exakt hur bilarna trimmas och vilka som kan trimmas. Även hjälpt så många kunder att jag kan prislistan i huvudet för de olika bilarna.

Berskiv din karaktär? Bengan Karlsson, En glad och sprallig grabb som älskar livet! Han har ett stort bilintresse och älskar att hjälpa folk. Han har alltid haft det lätt i livet och flytit igenom på en räkmacka, han levde med sin mamma som var väldigt förmögen. Dom hade en väldigt bra relaltion tills den dagen hon träffade en ny man. Han var väldigt snäll och omtäcksam mot både Bengan och hans mor, till en början iaf..... Efter ett tag började Bengans nya styvfarsa visa sitt rätta jag mot Bengan, han hade stora problem med alkoholen och förde även vidare problemen tills hans morsa. Ingen av dom brydde sig om honom längre. Han fick pengar hela tiden men ingen kärlek. Till slut tröttnade Bengan på att inte bli sedd och bestämde sig att fara vidare. Bengan hade hört på håll att multistaden är dit man ska om man ville skaffa sig ett nytt liv. Han hörde av sig till sin gamla vän Ögge från högstadiet, Ögge har alltid haft det svårt men har ett hjärta av guld, Så dom bestämde sig för att dra dit tillsammans.

Nu har Bengan bott i multistaden ett bra tag och trivs skit bra! Han jobbar som mekaniker på Autoexperten som han har drömt om! Han knegar på och är aldirg bort från jobbet om det inte är helg hehe. Han jobbar på så bra att han har kunnat köpa 2 av sina drömbilar och nu sparar han pengar för att kunna köpa sitt drömhus.

Hur ofta kommer du vara inne? Minst 5 dagar i veckan, (flera timmar om dagen)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut!!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nix

Har du läst våra Regler? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka