Antagen Bengan.. | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan..

Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Ditt discordnamn: bengaan

Ange ditt födelsedatum 4 September 2007

Varför ska just du bli staff? Hej! Jag vill bli en del av staff-teamet eftersom jag var helper förut och jag tyckte att det var roligt att vara en del ut av unives staff team. jag valde att avgå eftersom jag ansåg att jag inte hadde tiden för det jobbet just då eftersom jag jobbade och skulle resa bort ganska mycket! Nu är jag tillbaka framför datorn och känner att det skulle vara kul att komma tillbaka nu eftersom jag har mer tid att lägga på mitt staff-jobb. jag kommer vara mycket aktiv och jobba flitigt under de timmarna som jag är inne på servern. Jag kommer ha med mig ett glatt humör och en god ton när jag gör mina staff jobb och kommer se till så alla trivs på unive. jag kommer att jobba med hålla servern ren från folk som förstör genom att ge dem /ban eller möjligtvis en /kick om de gör regelbrott. jag kommer alldrig ge en spelare en ban eller kick som ett straff utan som en tid som de kan lära sig på och tänka efter vad de gjorde för fel. jag vill bli "Helper" eftersom jag gillar att se unive utvecklas och då kan jag som helper hjälpa till på servern så som forumet medans de högre uppsatta och utvecklarna ska kunna utveckla servern och inte behöva tänka på spelarna. jag känner mig motiverad till att bli staff igen och kunna ta nya tag inom min staff kariär med nya krafter och mer tid. jag kommer försöka jobba flitigt under de timmarna som jag är online och försöka hjälpa servern så mycket som det går :)

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker inte att kriminella fungerar på unive dem har fel instllning till rp och många vet inte hur man ska rpa för att alla på servern ska kunna ha kul.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska hålla koll på de olika gängen och de spelarna som spelar som kriminella på unive.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man håller en god ton och bemöter alla snällt och lungt. Man ska alltid lyssna på vad spelarna har att säga och hjälpa dem så mycket som det går.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska utföra staffarbete på dagarna och när det är många spelare inne på servern sedan kan jag rpa när det inte är så många spelare inne

Hur länge har du spelat på Unive? Typ 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja! Som sagt så har jag varigt Helper innan på unive och har mycket bra erfarenheter inom kommandon Här är alla kommandon jag kan:

/togglename då ser du spelarnas namn över deras karaktärer.
/sqlban (id) (anledning) (längd) och det använder du om du ska banna någon i längre tid.
/svban (id) (anledning) det använder du om du ska banna någon lite kortare tid i 60 min.
/goto (id) det använder du när du ska gå till en person eller teleportera dig kanske är bättre att säga.
/clearinventory (id) då rensar du en persons inventory.
/ped du ger en person en ped menu så han eller hon kan byta ped eller skaffa ped om dom har betalat för det.
/giveitem (id) du ger en person ett föremål.
/givecash (id) du ger en person pengar.
/sqlunban (hex id) man unbannad någon från servern
/ooc du skriver i en chatt som alla på hela servern kan se och då skriver du tex sluta spamma twitter!
/tpm du teleporterar dig dit du har sätt ut en markering.
/bring du teleportera en person till dig
/freeze (id) du fryser en person så dom inte kan röra sig.
/noclip du gör dig osynlig och så du kan flyga runt i luften detta kan vara bra att använda när du ska titta på något scenario.
/unfreeze (id) du gör så den personen du fryst inte är fryst längre.
/kick (id) (anledning) det använder du dig av när du ska ge en person en varning
/dv du tar bort en bil och det ska man använda om det har stått en bil AFK ett tag
/setjob (id) (jobb) det använder du om du ska ge någon ett jobb tex om någon har visat bevis på om hans jobb har buggar bort.
/sv då skriver du i en chatt som bara dom som är sv eller högre kan se
/sc du skriver du i en chatt som bara helpers eller högre kan se
/skin (id) du ger en person skin menu så han eller hon kan ändra saker på sin karaktär.
/spec (id) du spexar någon spelare då menar jag att du tittar på någon spelare när han rpar.
/who (id) du kollar vad person har för roller.
/specoff du gör så du inte specar den personen längre.
/m (id) du skickar ett meddelande till en person som bara han eller hon kan se
/announce man skriver ut en viktig sak i chatten som alla på hela servern kan se.
/spec så får du upp en lista där du ser alla du kan speca tror jag.
/sqlbanoffline (hex id) (anledning) (längd) då bannar man någon som är offline och inte rpar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka