Nekad Bempa | Medlem ansökning [Raxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bempa

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Eriksson

Vad är ditt discord namn? Bempa

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Per Augustinsson och är en man i sina unga dar som vill
utvecklas inom yrken och är öppen för allt. Sen jag har varit liten så har jag alltid velat bli
mekaniker. Det är något som jag har drömt om, alltid vart den som meckat på fritiden och
försökt hålla mig på tårna och inte hamna snett. Per gillar att träffa nya folk men kan lätt bli
lite nervös i början men sen flyter det på, Per har sina egna ideer när det gäller bilar och har
lätt för sig att få personer och gilla honom. Per växte upp i en byhåla med sina två föräldrar
Maggan och Bertil men vill nu ta steget att flytta till en annan stad och lära sig leva livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan tillföra en bra tid för folket som träffar
på mig, tillbringar en massa skratt och annat gott. Kan även utvecklas som person och även
utveckla andra som känner sig lite obekväma i situationer man oftast inte är van vid. Så med
helhet skulle jag säga att jag kan tillbringa säkerhet hos personer och även bra rollspel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag själv inte ska försöka vinna ett scenario utan faktiskt låta den andra parten vinna, att jag kan dra ut på dem göra dem längre och roligare för motpartens skull.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. Den viktigaste utav dem alla är sunt förnuft som gäller oavsett vad. Följer man den regeln så klarar man sig rätt bra. Sen kan man såklart alla andra också.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? yes, sedan 3-4 år tillbaka om inte mer.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ne men jag e ute efter en server som har en bra standard och mycket spelare.

Nekad.
Anledning:
Ej ditt dc namn skriv rätt nästa gång.

Du får ansöka igen direkt med rätt discord tagg. Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka