Nekad Behöver hjälp med unban på discord [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Finns ingen lista på "telefonnummer" bans. Utan blir man discord bannad så blir du bannad på det kontot. Jag skulle behöva veta då eftersom att du inte skrivit det än vad du heter på discord eller ta ditt discord id. Annars är det omöjligt för mig att hitta någon slags bannlysning.

Som sagt har jag kikat ifall någon "mrlurven" är bannad vilket du inte är, så isåfall får du göra en ban överklagan.

Finns ingen lista på "telefonnummer" bans. Utan blir man discord bannad så blir du bannad på det kontot. Jag skulle behöva veta då eftersom att du inte skrivit det än vad du heter på discord eller ta ditt discord id. Annars är det omöjligt för mig att hitta någon slags bannlysning.

Som sagt har jag kikat ifall någon "mrlurven" är bannad vilket du inte är, så isåfall får du göra en ban överklagan.
Andvändar id allså discord id är: 1186052782155911222 brukar namn småbokstäver mrlurven där har du mitt konto. Va då göra en banöverklagan? Det finns ju redan en sådan om du kollar i screen shoot jag la i början av tråden. Detta är mitt sista meddelande, lös det eller så struntar jag i att komma tillbaka. Orkar inte kriga i ett forum!

Nepp finns ingen aktuell ban, vill du inte göra en överklagan så spelar det inte mig någon större roll överhuvudtaget. Gynnar bara mig att inte behöva ödsla tid på någon som inte vill hitta en enkel lösning på ett simpelt uppenbart problem.

Nepp finns ingen aktuell ban, vill du inte göra en överklagan så spelar det inte mig någon större roll överhuvudtaget. Gynnar bara mig att inte behöva ödsla tid på någon som inte vill hitta en enkel lösning på ett simpelt uppenbart problem.
Men för ända in i blåmess gården de finns en ansökan som är godkänd redan, ska inte behöva göra en till. 320 vet själv om och unbannade mig på detta konto, hur svårt ska de vara att göra sitt jobb. Ha de gott nu MVH

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka