Dubbelpost BEETLE JUICE | Ban överklagan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BeetleJuice.

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
5
Användarnamn: BEETLE JUICE

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198028139830/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: 2Pac

Vad är din discord tagg? [V-VICE]Slaktarn#8274

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Tar upp vapen vid gz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog upp vapen där vid vägen mellan bilfirman och garaget men de var ej med meningen tog ned de direkt efter jag hade tagit upp den

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick/sprang från bilfirman Till garaget och råkade stöta på min mus rulle eller vad de heter och då så kom det upp ett vapen men tog ned de på direkten

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de var väll ingen felaktig bann jag tog ju fortfarande upp den vid gz även om jag råkade så gjorde jag ju de.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De allra flesta har varit felaktiga banns men en som jag minns tog jag god läran och då lärde jag mig att ifall någon rdm mig vid gz ska jag inte slå tillbaka jag ska bara försöka rapportera istället för då gör jag de samma lika dum grej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att varit försiktigare med musen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att tänka extra noga vad jag gör med min mus

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka