Accepterad BeanBoy | Ban Överklagan [pablo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ben14427

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199499084697/

Ditt Hex-ID: steam:11000015bb88399

Vad är din discord tagg? Ben1221

Vem var det som bannade dig? 1pablo10

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-03 222601.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tog fram vapen och sköt några skött på parkeringen vid piren jag tycket absolut att jag har gjort fel i denna situation som krim för man ska varra diskret som krimenell

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hadde nyss spawnat in vid piren och gick mot garaget och tar utt en bil och jag tar fram ett vapen ur baklukan och sen kollar jag om det är någon här men jag ser ingen och ett par skott sen läger jag till baka vapnet och åker sen där ifrån för polisen inte ska vetta att det var jag sen får jag staffsamtal och staffen säger att jag ska gå in i support och sen snacka jag lite med dom och sen banna de mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. en felaktig var det ksk inte men jag tycker att 8 daggar var lite mycket för att jag skött lite men jag förstår andå varför dom banna mig för man ska ju varra deskrit som krim

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag och jag har lärt mig att det blir bara tråkit för mig och andra på servern. jag har blivit bannad för te.x Vdm

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det kunde jag. Jag skulle kuna åka någon stans där det inte är en sån öppen plats te.x ett berg och åka ditt och sjuta istälet

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att vara lite mer diskret som krim på server

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka