Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198351052748/
Vad är ditt namn i verkligheten? Frank brännström
Vad är ditt discord namn? Frank.
Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2004
Berätta om din karaktär. Jag heter Frank björn och jag är 181 cm lång och jag är 21 år gammal född 1990. Jag flyttade in i staden för några dagar sen och jag är anställd på postnord. Jag har en bror som också flyttade till staden för några dagar sen som heter Emil Malliones. Jag kommer från en kriminell familj och har växt upp med det hela mitt liv. Jag flyttade till denna tad för att jag hade hört om den från kompisar och jag såg att det fanns bättre framtid här.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag spelar ofta på servern bjuder in vänner och jag bidrar till samhället
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker om servern har inte spelat på den länge men ett tag det är en bra server och jag kommer vara inne mycket
Hur hittade du Unive? Blev tipsad av kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli rik skaffa vänner och kanske gå med i ett gäng
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej men jag har spelat på swedish knight rp innan. Men spelar bara på den här nu
Vad är ditt namn i verkligheten? Frank brännström
Vad är ditt discord namn? Frank.
Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2004
Berätta om din karaktär. Jag heter Frank björn och jag är 181 cm lång och jag är 21 år gammal född 1990. Jag flyttade in i staden för några dagar sen och jag är anställd på postnord. Jag har en bror som också flyttade till staden för några dagar sen som heter Emil Malliones. Jag kommer från en kriminell familj och har växt upp med det hela mitt liv. Jag flyttade till denna tad för att jag hade hört om den från kompisar och jag såg att det fanns bättre framtid här.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag spelar ofta på servern bjuder in vänner och jag bidrar till samhället
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker om servern har inte spelat på den länge men ett tag det är en bra server och jag kommer vara inne mycket
Hur hittade du Unive? Blev tipsad av kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli rik skaffa vänner och kanske gå med i ett gäng
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej men jag har spelat på swedish knight rp innan. Men spelar bara på den här nu