Inaktuell bawery | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bawery

Icke Medlem
Meddelanden
320
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? ksawery

Vad heter du på discord? ksawery0#6193

Ange ditt födelsedatum 11 Juni 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. alltså vaknar jag runt 7:10 sen så borstar jag mina tänder typ i 2min sen så klä jag på mig och sen så går jag till skolan typ 8:00 sen så börjar jag 8:10 sen så har jag såklart lektioner sen så slutar jag runt 14:45 går hem i typ 5 min sen så är jag hemma sen så när jag är hemma så sätter jag mig vi min dator vid klockan 15:10 och sen så sepelar jag typ till kl 20:00 sen så gör jag till min badrum och duchar i runt 30 ,min sen när jag är klar så spelar jag typ en timme till sen så går jag och sova det beror på typ varenda dag förutom tisdag och onsdag för då så har jag träningar men jag är typ akiv varenda dag och kör runt 8 tim varenda dag
måndag 15:10-20:00
tisdag 15:00-21:30
onsdag 14:45-21:30
torsdag 14:45-22:00
fredag 13:10 5:00
lördag 16:10-3:00
söndag 11:00-21:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har vart medlen i unive runt en månad nåt sånt tror jag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://discordapp.com/channels/@me/1093931638972481596/1103971026934698074

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervakt är att du ska fortsätta åka runt som du har gjort förut och om du ser någon gör fel så ska du banna/kicka han. Som servervakt så ska du inte leta efter fel du ska låta felen komma till dig du ska rpa som vanlig och inte åka till utsatta ställen bara för att kunna banna/kicka folk. Du ska inte använda dina grejer du får tillgång till när du blir servervakt för din egna fördel i scenarion som typ att använda /toggleid eller /revive så du har större chans att vinna ett scenario

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill kunna hjälpa staffs göra deras jobb lite enklare men ändå kunna rpa. Jag har varit staff förut men tycker inte jag passar som de riktigt då jag vill rpa mer än vad man kan när man är staff om man gem för men servervakt. Jag vill kunna få bort mycket lallare och de har varit ganska mycket lall runt oss nu för att jag rpar med mina vänner en av dom är ganska känd och då kan de komma folk som vill förstöra och de hade underlättat för dom och oss om vi hade mer servervakter Jag vill bli servervakt för att jag vill kunna hjälpa staffs göra deras jobb lite enklare men ändå kunna rpa. Jag har varit staff förut men tycker inte jag passar som de riktigt då jag vill rpa mer än vad man kan när man är staff om man gem för men servervakt. Jag vill kunna få bort mycket lallare och de har varit ganska mycket lall runt oss nu för att jag rpar med mina vänner en av dom är ganska känd och då kan de komma folk som vill förstöra och de hade underlättat för dom och oss om vi hade mer servervakter

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när du använder dina förmåner du får som Servervakt till din fördel typ som att ha toggleid i ett scenario som hjälper dig i slut ändan eller att man dör i ett scenario och sen /revive mitt i en skottlossning eller liknande för att kunna vinna eller att Svbanna eller kicka någon även om dom inte gjort något fel
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top