Nekad Basan | Chef-jobb ansökan [SC Styling]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gronsaker20

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sc styling

Vad heter du IRL? Massimo

Vad heter du på discord? massimo33

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader men har haft lite olika discords så sammanlagt 2 år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag som chef kommer utveckla jobbet med att göra det mer aktivt genom att ta in mer personal så att stället blir mer aktivt men jag kommer också se till så att min personal har bra kundservice och att det inte är något lalla och att dom har en hög rp nivå. Sen så kommer jag se till att jag har en bra ledning som håller koll på alla de anställda och som berättar vem som förtjänar att bli upphöjd och vem som ska stanna kvar på sin rang ett litet tag till. Om jag får möjligheten sen när jag e chef kanske man kan fixa in ett nytt script på lokalen kanske att det blir större eller att man öppnar 2 styckna sc styling lokaler men då behövs det mycket aktivitet för att driva båda ställena. Jag som chef kommer också fixa många bra samarbeten och se till så att min ställe sköts och att det inte är något lall där.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ganska mycket erfarenheter om både bilar, lagringstekniken och hur man pimpar bilar då jag har varit persona ansvarig på vianor och ni som är og vet att det var de föra stället där man kunde pimpa sina bilar men sen har jag också jobbat på mekko, auto experten och inqisitor.

Hur ofta kommer du vara inne? drygt 5 timmar om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? hundra procent jag bryr mig inte så mycket om jag inte blir chef de är bara att detta skulle bli en rolig grej att bli.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej. Jag spelar bara på unive

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, Lycka till! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka