Nekad BARRETOSZ:) | Ban Överklagan [zem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrBarre

Icke Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/mohammedaqir/

Ditt Hex-ID: 11000014744a5e3

Vad är din discord tagg? mrbarre

Vem var det som bannade dig? zem

Bild på banmeddelande: bild_2024-02-22_132435765.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och en annan person som jag första gången ser på mina ögon gick på torget och snackade sedan gick han till en grabb och sa ge mig dina kläder och den andra personen som skulle ge kläderna gav han aldrig så sedan såg jag att han tog upp ett vapen, 5-10 sek efter han gjorde det tog han som gissla och döda han 2-3 sek efter det ser jag att han gav mig vapnet och efter typ 4-5 sek ser jag att vapnet försviner och jag som får panik så quitar jag för att jag pallar inte bli bannad för något jag inte har gjort men nu när jag försöker komma så står det att jag var bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De var att jag och en annan var på torget, den personer jag går med har jag aldrig sätt förut vi gick på torget och sedan så såg vi en annan person och han som jag gick med bestämde sig för att gå mot han när vi kommer till han så hör jag att han som jag gick med säger ge mig dinna kläder jag som står brevid och kollar på funderar vad han håller på med och säger att låt han va men han tänkte inte släppa det istället för att gå ifrån så tar han upp en glock som var tydligen ett polisvapen och gick mot han tog han som gissla och sköt sedan gav han mig vappnet och låsades som inget. Jag märkte inte att jag fick vappnet av han så jag bara till personen som dödade han och sa va gör du och han bara va inget sedan försöker jag kolla i min inv men det går inte för att det är en annan som kollar där sen ser jag att ett vapen var bort taget jag som inte ville bli bannad lämnade jag bara och nu så är jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja för att jag att jag aldrig hade sätt det vappnet på mina ögon

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mask på piren typ 6 månader sen sedan mild sunt för nift för att jag slog en person sedan kommer jag inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gått med den person och inte lämnat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka