Nekad Barre_04 | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barre_04

Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
18
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198970415525/

Vad är ditt namn i verkligheten? Bartosz Anwar

Vad är ditt discord namn? Barre#3644

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Bratva och han är född i Polen, praga. Han har alltid haft sin dröm om att vara en polischef/civil polis sedan han var liten. Han fyller 22 andra januari och har stora planer, jag ett enorm intresse inom bilar.
Hans föräldrar har alltid varit stränga mot honom, dem har både varit våldsamma och inte visat nån intresse för honom. Men sedan han var vid 16 års åldern har han äntligen hittat sin plats, hans föräldrar började visa intresset och även börjat hjälpa honom med livet. Hans största intresse är just inom bilar och är kunnig inom detta området, hans favorit bil är en Bmw m3 e46. Just nu vill han njuta av livet och ta ett par extra steg in i hans framtid. Just nu är han en ganska glad och snäll människa mot honom och han försöker hjälpa så mycket som möjligt med allt, både familjer och folk som har livs problem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För just denna servern känns riktigt bra. Man har många olika jobb möjligheter. Denna servern känns och är rätt så stabil så tänkte göra denna ansökan och förhoppningsvis så kmr jag till att bli medlem. Men framför allt så gillar jag bilar och denna servern passar till just de utmärkt eftersom man kan modifiera bilarna hur mycket man vill och se andra personers "taste" i bilar. Och förhoppningsvis så kmr jag bli en civil polis, skulle nöja mig med en aspirant. Sedan vill man inte jobba hos postnord.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som jag skrev på föregående fråga, jag älskar möjligheterna man har med bilarna och hur servern är uppbyggd.

Hur hittade du Unive? Jag började titta på "COSMO_BT" på twitch. Sedan börja jag även titta på "H3llgreN".

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få ett bra jobb, tjäna pengar och ha snygga bilar. Kanske även jobb hos polisen om de skulle finnas nån möjlighet som jag kmr vara ute efter.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha en bra karaktär som försöker glömma sitt förflutna och kollar alltid framåt. Med andra ord ha en seriös rp roll och att ha kul när jag är ledig. Och mitt andra mål är att bli civil polis och att vara ren.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top