Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198062627107/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: el cabron
Vad är din discord tagg? Chapo el capo#6370
Vem var det som bannade dig? Valle
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skulle kunna tro att det var för att jag var "oseriös" enligt dem jag bemötte och jag förstår nu varför.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid spawn "Target" tror jag och går en bit ifrån. Jag ser att det är ett stort bråk och jag kollar vad som händer. En kille hade blivit nerslagen och jag blir "vän" med personen som slagit ner han. Vi går tillsammans till doktorn och sökte efter hjälp för den nedslagna personen. Doktor kommer (jag tror det var doktor) och vi pratade emot som skämt. Vakter kom sedan och jag trodde att vakten var ute efter min "vän" i spelet så jag gick in i sjukhuset igen och kort efter golar jag och säger att det var han som slog ner personen. Jag pratade sedan med den nedslagna personen och säger att jag ska hitta en läkare men personen började då prata om att råna banken, baxa bilar och sådant då jag säger tillbaka som skoj "Du kan inte ens stå upp". Efter detta blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det är en felaktig ban eftersom jag kan tänka mig att det finns många fler som jag och staff ledsnar. Grejen är att där jag bor så blir man väldigt "tuff" när man är med sina vänner, även framför tjänsteman och på så sätt kan jag förstå om jag framstår som en "lallare".
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad på någon server alls tidigare. Jag är ny till FiveM
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, jag borde vara mer varsam och faktiskt göra det som jag blir tillsagd åt att göra.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska vara mer försiktig, ta vara på det tjänstemen säger och respektera dem. Tänka på spelet som är lite mer i form av vad jag hade gjort i verkligheten och inte vara lika kaxig mot personer jag bemöter. Jag kommer leta efter ett jobb och hitta vänner i servern. Jag är fortfarande väldigt ny till FiveM och jag beklagar för mitt beteende.
Jag ska alltså försöka spela spelet för vad det är. "Roleplay" och spela som en karaktär.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: el cabron
Vad är din discord tagg? Chapo el capo#6370
Vem var det som bannade dig? Valle
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skulle kunna tro att det var för att jag var "oseriös" enligt dem jag bemötte och jag förstår nu varför.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid spawn "Target" tror jag och går en bit ifrån. Jag ser att det är ett stort bråk och jag kollar vad som händer. En kille hade blivit nerslagen och jag blir "vän" med personen som slagit ner han. Vi går tillsammans till doktorn och sökte efter hjälp för den nedslagna personen. Doktor kommer (jag tror det var doktor) och vi pratade emot som skämt. Vakter kom sedan och jag trodde att vakten var ute efter min "vän" i spelet så jag gick in i sjukhuset igen och kort efter golar jag och säger att det var han som slog ner personen. Jag pratade sedan med den nedslagna personen och säger att jag ska hitta en läkare men personen började då prata om att råna banken, baxa bilar och sådant då jag säger tillbaka som skoj "Du kan inte ens stå upp". Efter detta blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det är en felaktig ban eftersom jag kan tänka mig att det finns många fler som jag och staff ledsnar. Grejen är att där jag bor så blir man väldigt "tuff" när man är med sina vänner, även framför tjänsteman och på så sätt kan jag förstå om jag framstår som en "lallare".
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad på någon server alls tidigare. Jag är ny till FiveM
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, jag borde vara mer varsam och faktiskt göra det som jag blir tillsagd åt att göra.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska vara mer försiktig, ta vara på det tjänstemen säger och respektera dem. Tänka på spelet som är lite mer i form av vad jag hade gjort i verkligheten och inte vara lika kaxig mot personer jag bemöter. Jag kommer leta efter ett jobb och hitta vänner i servern. Jag är fortfarande väldigt ny till FiveM och jag beklagar för mitt beteende.
Jag ska alltså försöka spela spelet för vad det är. "Roleplay" och spela som en karaktär.
Har du läst våra regler? Ja