Nekad Baran svenson | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baran svenson

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Yad

Vad heter du på discord? Baran0182#4570

Ange ditt födelsedatum 8 Mars 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. hej jag är väldigt aktiv på serven och jag skulle va väligt trevlig mot mina koligor och alla jag älskar serven och gillar att va servervakt som jag kolla på youtube på limpis video i unive och e aktiv typ 09.00 till 19.00 är jag aktiv dena tidena på helger. dagar så e jag 16.00 till 21.00 är jag aktiv på dagar

Hur länge har du varit medlem på Unive? typ en månad tror jag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 7 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. man kan banna folk för en andelednig och kicka folk för en andlednig man kan va typ en städare och ta bort bilarna och rensa staden unive och man kan revive sig själv om en kille har gjort rdm typ men om du typ dör typ på en skottlosnig då kan du inte revive sig själv för då blir det inget rp och det kan bli indragen servervakt man kan inte banna nån bara för jag hatar han eller hon för om du har ingen clipp på det dom har gjort då kan det bli en indragen servervakt.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag är trevlig älskar att rensa staden unive och håller koll på folk e aktiv länge 09.00-19.00 på helgerna och dagarn 16.00-21.00
och gillar att ha många roller och va posetiv och snäll mot andra och mina kolegor

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt.
abuse är ungefär när du revvar dig själv efter du blivit skjuten! och korruption är typ om någon säger banna han hära du bannar bara sådär utan att se bevis osv


 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top