Dubbelpost Bang | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bang

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? bangakhapa151

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2005

Berätta om din karaktär. Johnny Bilani växte upp i Unive, en hård och utmanande stad. Hans barndom var full av utmaningar, särskilt efter hans mammas tragiska bortgång för några år sedan. Familjen drabbades hårt av hennes bortgång; hans pappa gick in i ett mörkt alkoholberoendemönster, vilket fick honom att börja utöva våld mot Johnny.
Trots sin svåra uppväxt och många utmaningar valde Johnny att inte låta sitt förflutna påverka honom. Han tog ett nytt sätt att leva och bestämde sig för att överträffa sin far. Johnny valde att bli polis eftersom han ville göra bra saker och göra en positiv inverkan på samhället. Johnny Bilani är känd för sin charm, vänlighet och sociala kompetens som polis. Han bygger förtroende och skapar kontakter i samhället utöver att bara följa lagen. Johnny ser detta som sin passion, inte bara ett jobb. Han ser fram emot att fortsätta att arbeta som polis och förändra sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med roliga och engagerande scenarion för både mig själv och andra spelare, så att alla kan ha en bra upplevelse. Om jag ser någon bryta mot reglerna, kommer jag att rapportera det direkt till er staff, så att ni kan hantera situationen. Mitt mål är att ha roligt på servern och se till att andra också har en positiv upplevelse. Som polis kommer jag även att stoppa dessa kriminella så att folk inte behöver bli rånad eller kidnappad.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska inte alltid vinna ett scenario och låta folk ha roligt och att det ska vara rättvis.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM: Random death match, att man dödar folk utan någon giltig anledning, Powergaming: tex. du kör rakt in i en vägg och rpar inte på skador. Detta är powergaming när du kör för makt och pengar, Fearrp: När du inte vänjar för ditt liv, säg om någon riktar vapen så måste du vara rädd om ditt liv. Metagaming: När du tar information utanför spelet alltså OOC och tar in det till spelet IC, ett exempel folk visar dig på dc eller stream vart svarta marknaden ligger och du tar den information till spelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Jag har spelat på en massa servrar men nu tänkte jag köra unive igen för ett seriöst rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, finns inget mer att tillägga

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Sätter din Medlemskaps Ansökan som dubbelpost eftersom du redan har en annan uppe.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka