Nekad BanditZ | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BanditZ

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad heter du på discord? Junioren Z🦍#2154

Ange ditt födelsedatum 4 Mars 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är ganska aktiv på helgerna och lite på vardagarna för jag har skola och har mycket i skolan men det kommer inte påverka så mycket.

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem hära snart i ett år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 15

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En sv ska inte leta upp problem det ska en staff göra sen ska en sv se till så att servern är trygg infrån lallare sen så hjälper sv staffs för om en sv skulle banna nån så kan staffsen bara förlänga bannen för så går det snabbt och smidigare att arbete sen ska en sv inte adnvända sin makt till onödiga saker som att revva under scnario eller lalla med sin makt.

Varför vill du bli servervakt på servern? För som krim så märker jag folk som inte kan rpa och det är tråkigt att se för det finns visa som inte rpar på skador och folk som metar eller folk som inte kan vara seriös i en kidnapping och det hatar jag sen vill jag kunna få bort dom lallarna som förstör min rp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det är om en sv använder sin makt till onödiga saker som att reva under scenario eller ressa sin kompis bar för att sen att använda toggleid under skott scenario.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka