Accepterad bandera trevor | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bandera1212

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199435362733/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Enil

Vad är ditt discord namn? Bandera1212#1707

Vad är ditt födelsedatum? 5 februari 2001

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Bandera och är född 2001-02-05 och föddes i spanien Bandera fick se sina riktiga föräldrar då och då. Då han blev bort adopterad när han var 15år. Av en hfyfsad familj. Hans familj la han upp till adoptering på grund av att hans föräldrar hade inte pengar eller mat för att kunna försörja barnen de hade så dom valde att adoptera bort honom och han var ena utt av barnen i hopp om att han skulle få ett bättre liv i den familjen som skulle adoptera honom. Familjen som adopterade honom sökte efter ett barn då dom inte hade något barn eftersom kvinnan var steril. Dom tog med Bandera hem till USA och Bandera blev äldre men en dag när Bandera skulle gå ut att träffa sina grabbar då stod ett par ghetto grabbarna och väntade på honom. När Bandera skulle gå förbi dom så tog dom tag i honom och hotade honom med en form av en pistol liknande. Dom sa att dom ville ha pengar av Bandera så gick bandera till sina föräldrar och bad om pengar så han kunde betala av skulden. Men hans föräldrar undrade varför skulle du ha så mycket pengar. Då öppnades dörren från ingen stans och det var de som ville råna honom och siktade vapen mot allas huvud och sa fram med alla pengarna innan det blir ett blood bad i detta hus hållet. Så hans föreldrar gav alla pengar de hade i kontanter och det var från 200-400 tusen dollar sen efter det så kastade hans föreldrar ut honom och då kom han till sverige och såg ett annat liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska få bli medlem här då jag är väldigt mogen har jag fått höra från många håll. Jag har spelat Fivem riktigt länge och klarar av i stort sett alla scenarion och är bra på att prata inom alla jobb. Jag har RPat inom alla jobb till och med. krim och massa annat kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill ha en trevilg Social RP hos alla. Att t.ex. när man ska ta ett ID kort inte bara går dit trycker på E och går därifrån. Istället så kan man tillkalla en polis som kan hjälpa dig att hämta och skriva på lite papper och sedan kanske ta ett kort på dig och sedan skriva ut ditt ID kort. Det utvecklar RP nivån så extremt mycket. Om man hade kunnat göra såhär på alla jobb så hade RP nivån varit riktigt hög. Många vill kanske bara att scenariot ska gå snabbt och enkelt. Men om RP:n ska kunna behållas hög så får man ha tålamod och fördröja scenariot lite så att det blir “utvecklat”. Detta är vad jag främst vill bidra med till Unive!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska hålla hög rp nivå och att det är viktigare ha kul i ett scenario en att vinna scenariot

Hur hittade du Unive? Ett par vänner rekomenderade servern eftersom de har spelat på servern ett tag och de har gäng och allt i denna servern och tänkte det såg trevligt ut & kul Mvh Bandera

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka