Nekad Banöverklagan WUX [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

myguyb8

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
75
Reaction score
9
Länk till din steam profil: Kan ej få tag i den nu

Ditt Hex-ID: steam:110000165d2e1c3

Vad är din discord tagg? Myguyb8

Vem var det som bannade dig? WUX

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För ja powergama jag lagade utan me och inte nära ett garage

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag krokade o så rpade på det men jag lagade min bil utan o använda /me o de som jag är hemskt ledsen över o kommer ej göra om det igen..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va jag som gjorde fel skulle ha rpat på de o inte tro att ja skulle komma undan det så skulle ha rpat på de eller ringa någon istället för o laga utan tillbehör och annat

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad några gånger förut så va de för ja skippa 12ad men har redan pratat med staffen om de sen blev ja bannad av bubblegum felaktigt för terrordåd men har skrivit me han och han sa att de va felaktig senare när ja laggade in i några för vdm som fanns klipp på vad som skedde sen av Wux när jag spamma X vid plocket för o plocka snabbare men har lärt mig av detta o kommer ej gö om det igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Antingen rpa på de eller ringa någon så de skulle kunna komma med delar eller hämta mig istället för o laga utan /me som va riktigt dumt av mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag är hemskt ledsen

Har du läst våra regler? Ja..

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfattat image.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka