Nekad Bamse112 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bamse112

Icke Medlem
Meddelanden
365
Reaction score
6
Blacklist-referens
ID: 172 — Övrigt
Anledning: Problemspelare, fuskar, montage. kommer aldrig tillbaka
Personal: Hedgehog
Datum: 2025-08-15
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag var i ett skottscenario och använda fusk sen så blev jag bannad nästan direkt på det

Tar du ansvar för det som hände? Situationen som ledde till bannen skedde under ett skottscenario. Efter att ha tittat tillbaka på klippet och tänkt igenom mitt beteende förstår jag att mitt agerande inte höll den standard som förväntas på Unive. Jag inser också att mitt sätt att spela påverkade upplevelsen negativt för andra spelare, vilket jag idag ångrar.

Vad har du lärt dig sedan dess? att man absolut inte ska använda fusk eller nått annat hjälpmedel för att kunna vinna ett scenario jag ångrar detta grov och vill jätte gärna komma tillbaka

Varför ska vi ge dig en till chans? Under tiden jag varit bannad, vilket nu är över ett halvår, har jag hunnit tänka mycket på hur jag agerade. Jag har lärt mig vikten av att följa serverns regler, ta RP mer seriöst och respektera både communityn och staff-teamets arbete. Jag vet idag vad jag gjorde fel och jag hade hanterat situationen på ett helt annat sätt om jag fick chansen igen.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://cdn.discordapp.com/attachme...768698ed12268b905f82a2ca531ac34555cc87ed19f6&

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka