Nekad Bamse112 | Ban Överklagan [Azzpa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bamse112

Icke Medlem
Meddelanden
365
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198296085107/

Ditt Hex-ID: steam:110000114043273

Vad är din discord tagg? bamse112

Vem var det som bannade dig? azzpa

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-02-22 205359.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han valde att banna mig då han såg att jag emote abouse och det kan jag instämma på att jag gjotde men det var inget jag gjorde med flit då jag råka miss klicka när jag va i bilen och inte va mening av mig och så kunde jag ej komma support då han inte valde att be mig att komma support när jag skulle förklara mig så nu behöver jag göra så här

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev jagad av folk och av miss klick tryckte jag z då den är nära alla andra min binds och då så råka jag göra det och det va inget jag tänkte på att jag gjorde

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta är felaktigt då jag bara råka missklicka z då den är nära mina andra binds

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. bara felaktiga de senaste gngerna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag ska börja hålla mina händer i styr och binda om min lägga sig ner knapp

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp att jag ska binda om minna knappar samt att ha händer i styr

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka