Nekad Bale | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bale

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons

Vad är ditt discord namn? Bale.1a

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Denko Juranovic. Jag kommer från Kroatien och jag är 24 år gammal jag gillar jobba och hänga med personer och cruisa runt i bilar. Jag är uppväxt i Kroatien i en stad som heter Dubrovnik jag kom till Sverige 2008. När Denko var liten var han intresserad i fotboll och han är fortfarande. Denko är väldigt intresserad i bilar och allt som har en motor in princip.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bättre RP till servern och vara i min karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara roligt även om man har förlorat eller vunnit. Om man har förlorat ska de ändå vara roligt för personen som torskar och personen som vinner man ska ju inte göra det enkelt för varandra men inte heller för svårt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Man ska alltid vara trevlig mot alla på servern man ska även undvika diskrimineringar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja lite granna.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är seriös.

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka