Nekad Bakshono | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Benim.klivare10

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199805925163/

Ditt Hex-ID: 11000016e02872b

Vad är din discord tagg? .x37

Vem var det som bannade dig? Gösen07

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-15 125022.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var med i en så kallad meta dc men det visste jag inte för att det står cs vilket det stämmer vi har en dc som heter cs och på den dcn kör vi csgo så jag vet inte varför de anklagar det för metan och drar de flestas roller men jag hade inga roller så det räknas om utanför rp servern unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stänger av min dator och chillar i sängen för att jag inte har roller och sedan får jag en tagg av gösen07 och då skriver jag till han i pm och frågar vad det var sedan så berättar han till mig att jag kommer åka på pban för en meta dc men som sagt jag har inte roller så det räknas som utanför unive

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ut ifrån mitt perspektiv så ser jag det som felaktigt där jag inte har roller och sitter där och kör csgo för att ha kul men jag antar han gösen07 tog det på ett annat sätt och tror att det är meta vilket jag kan förstå till 100% men innan han börjar ta återgäder så måste han vara säker på det han gör men som sagt jag fattar han till 100% och han är en bra och trevlig staff.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ip bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte där och med det inte var en meta dc utan en csgo dc där man kör csgo inte sitter och metar på unive som gösen07 tror vilket inte stämmer

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 110%

Tillbaka