Accepterad baklava761 | Ban Överklagan [Pingu i militären]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dolma76ett

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199509650091/

Ditt Hex-ID: steam:11000015c59baab

Vad är din discord tagg? Baklava761 #9380

Vem var det som bannade dig? Pingu i militären.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban överklagan.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För de trodde jag gjorde vdm när han i själva verket åkte in i min bil så rutorna gick sönder. Så då körde jag in i hans cykel och hoppade ut ur bilen och sa rör aldrig min bil igen. Då hoppar han in i bilen och kör på först en annan spelare och sen mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Han åkte in i min bil så då åkte jag på hans cykel o gick ut o sa att han aldrig skulle röra min bil då hoppa han in i min bil o först körde på en annan sedan mig direkt efter blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom för det första körde han in i mig först och då blev det ett bråk scenario och jag körde in i han o då körde han på mig plus en annan efter jag sa åt han att inte röra min bil så snodde han den.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad 1 timme för att jag bajsade på en polisbil jag har lärt mig att inte göra mina behov på allmän plats och respektera tjänstemän.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Låst min bil. Och bara åkt därifrån istället för att göra tillbaka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer tänka på vad jag gör mer i situationer jag har lagt ner pengar på det här spelet och gillar verkligen unive så ge mig ba en andra chans då det var en felaktig ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka