Nekad BajThor | Beslut Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BajThor

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Ditt discord namn: bajthor

Ditt Hex-ID: 1100001331e0500

Vad för typ av beslut gäller det? Kriminell roll

Vem/vilka tog beslutet? BubbleGum och Oscar

Varför tror du själv att beslutet togs?
Jag vill börja med att förklara min situation och be om ursäkt för mitt beteende. Jag förstår att beslutet att ta bort mina roller togs på grund av att jag var en testmedlem när jag begick regelbrottet. Jag förstår också att det är en del av unives policy att testmedlemmars roller tas bort om de får en ban. Jag respekterar detta och förstår varför det är nödvändigt för att fixa ordning och rättvisa på servern. Jag vill dock förmedla att jag verkligen uppskattar denna server. Min avsikt var aldrig att orsaka problem för någon, och jag hoppas att ni kan förstå min situation. Jag inser att jag gjorde ett misstag, och jag är villig att ta ansvar för mina handlingar.

Hur är beslutet felaktigt? Jag vill börja med att uttrycka min förståelse för varför jag blev bannad, och jag vill också be om ursäkt för mitt beteende. Jag inser att jag begick ett regelbrott när jag begick powergaming, och jag förstår att det är en handling som kan påverka andra såklart. Jag ångrar verkligen att jag valde att göra så.
Det jag skulle vilja ta upp är dock är själva beslutet att bli av med min kriminell roll och medlemskap, vilket jag anser var ett väldigt hårt straff i relation till den situation som inträffade. Bannen varar i 24 timmar för en handling som i min uppfattning inte var så allvarlig som den bestraffades. Jag förstår att ni måste straffa alla på samma sätt så att det är rättvist men jag tycker att beslutet att ta bort mina roller känns lite orättvist för en så kort ban. Jag inser att jag borde ha tänkt mer på mina handlingar och deras konsekvenser, och jag förstår att det var ett misstag från min sida. Men med tanke på att bannen var så kort och att det rörde sig om en engångshändelse så anser jag att straffet för hårt. Nu när jag har insett vilka konsekvenser jag fick av detta så är jag beredd att ta ansvar för mina handlingar.

Tack för att ni tog er tid att läsa detta.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachme...50eba69539cfca705ef2b9b900fe97a0b559a0f44656&

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka