Nekad bajsapa123 | Medlem ansökning [Snake]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

attitudewalkofff

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? b00oh

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nils Johansson och han växte upp väldigt rik med sina farföräldrar för att hans föräldrar dog när han var nyfödd så hans farföräldrar fick ta hand om honom och då gjorde så att han fick en hyfsat tuff uppväxt utan sina föräldrar och börjar med det kriminella livet väldigt tidigt genom hans kompis som redan har hamnat i klorna på någon väldigt kriminell och Nils kompis gör så att Nils också börjar med kriminella saker, han är 23 år gammal och började med kriminalitet när han bara var 15 år gammal och har sedan fortsatt med det kriminella livet, han har aggressions problem men han är ändå väldigt trevlig och omtänksam, hans intresse är sport och det är fotboll hans dröm är att en dag spela i Champions League.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med seriös och rolig rp, jag kommer att spela för motpartens vinst i varje scenario för att göra det en mer rolig rp nivå hos mig och andra jag rpar med. Jag kommer att hjälpa andra nya rpare/spelare på servern för att ocksåp utveckla deras rp nivå så vi blir fler seriösa och roliga rpare på denna server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst är att man inte bara ska spela för pengar och makt genom att man gör tråkiga och korta scenario. Spela för motpartens vinst innebär att man ska göra så att båda motparterna vinner/har roligt i det scenariot t.ex. om jag gör bankrån och rymmer med en ubåt, då är det både pwg och att man inte spelar för motpartens vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM - Random Deathmatch innebär att du dödar någon helt utan anledning. VDM - Vechile Deathmatch är när du använder dig av din bil som ett vapen. PWG - Powergaming innebär att du rpar att du t.ex. har krafter och inte får ont som är orealistiskt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har kört på denna server tidigare och strive förrut.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Kunde inte reglerna. Samt under problem spelar frågorna svarade hen inte bra.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka