Nekad bajri | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bajri

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199028534576/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eldin Bajric

Vad är ditt discord namn? eldin19198#2594

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Avdulj Pristina är 50 år gammal och vill flytta in till denna staden för att bo här. Han har en fru men som är kvar i Pristina i Kosovo. Han försöker få in sin fru hit och dem vill bo tillsammans här och skapa minen för livet. Hans största mål är att jobba som polis i denna stad för att han jobbade som polis i Pristina. Han var inspektör befäl där. Han har mycket polis kunskap från förra staden. Han har jobbat som polis i över 30 år och han vill fortsätta här minst tills han blir 68. När han var liten så var det krig i hela Jugoslavien så han behövde rädda sin familj men han lyckades få dem ut från Kosovo och hitta ett boende i en annan stad. Dem lever fint i den staden. Avdulj är omtänksam och snäll men ibland kan han bli arg när hans temperament börjar komma. Avdulj kan vara lite borta eller efter som hans vänner brukar säga. Här vill han hitta nya vänner och gå på nya äventyr. Avdulj har ett stort bilinteresse så han tror att han kan få vänner enkelt pga sitt bilinteresse.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag är bra på rpa och har vänner här som rpar och vill lyckas bli vän med dem inom rpn. Jag vill också ge folk bra upplevelse och roliga scenarion/minen som kommer klippas och vara kvar i huvudet. Jag kan grunderna av Fivem rp regler och era discord regler och ingame.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har många vänner som rpar här och först trodde jag att denna server hade dålig rp. Jag har pratat med mina vänner om denna server och dem har sagt att jag ska ge denna server en ny chans så här är jag och skriver en ansökan. Jag märker redan nu att jag inte borde lallat förrut och ta denna server mer seriöst för redan nu märker att den är bra. Jag tycker själv att den har ett bra Community vilket jag ser som positivt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den för längesen själv alltså i FiveM server list och hört mycket om den att den var känd osv. Mina vänner frågade om jag kunde skriva en ansökan så jag valde att göra det och ta nu servern mer seriöst.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att kunna utveckla min karaktär och göra den på mitt sätt att jag tycker om att rpa bakom den. Jag vill ha min frihet att bara rpa rakt på inget snack om saken. Det viktigaste är ju att ha med någon att rpa och lita på alla och visa respekt mot alla i denna community och servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill kunna vill utvecklas i olika sammanhang och scenarion att kunna komma fram till något. Jag vill också följa reglerna och att inte bli tillsagd av en admin eller bannad. Jag vill också kunna bidra med bra rp och gemenskap att personer i ooc gillar min rp och inte hatar på mig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
 
Tillbaka
Top