Nekad bailybog | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bailybog

Medlem
Meddelanden
383
Reaction score
22
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130384051

Ditt Hex-ID: steam:110000145be96b3

Vad är din discord tagg? bailybog#3603

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-30 003642.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag till en viss del sköt en grabb så fort jag fick syn på honom vid vårat univados område.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan grabb från gambino åkte in med en tiositsig till ett område i grove där en annan grabb från los zetas stod och vi frågade direkt honom kring hur länge de hade kvar, han säger då att han kan plocka ut och att vi kan ta över det. Endast någon sekund därefter så kommer Kermit (gsf) och försöker trigga igång något som därefter slutar med att han hoppar ut med en navyrevolver och skjuter mot våran bil och missar allt. Därefter så stack de därifrån och vi kvarstod som ägare över området och jag ställde mig på ett ställe kort ifrån där man tar över och började vänta in att de skulle komma tillbaka vilket de till sist också gjorde. Jag sköt då grabben direkt i nyllet och tar därefter hans bil och sticker därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Med det klippet som Philip fick skickat till sig så förstår jag absolut hans resonemang men efter vår dialog så hade jag hoppats på viss förståelse efter att jag flertal gånger förklarat min del samt motpartens och visat klipp på vad som faktiskt utspelade sig 5min tidigare och därav lade grunden i varför jag valde att göra på det vis som jag nu gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Gamla bans från 1 år tillbaka samt ca 25 testbans av 320 när ett nytt bansystem infördes.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade absolut kunnat ta risken av att springa fram och försökt kidnappa honom och därefter byggt vidare på ett kidnappningsscenario där hela dess gäng involveras vilket kanske hade blivit roligare för båda parterna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, att ibland våga ta risker som kan sätta min karaktärs liv på spel för att lyckas skapa ett bra scenario för alla dess parter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka