- Meddelanden
- 383
- Reaction score
- 22
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil
Vad heter du på discord? bailybog#3603
Ange ditt födelsedatum 8 Maj 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är extremt hög. Under skoldagar så är jag ofta tillgänglig ca 5h efter skolan och på helger är jag inne på datorn nästintill hela dygnet, från lunch tills sent på natten/tidigt på morgonen.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sen tidiga sommarn, sa dock upp mina roller för ca 2 månader sen vilket resulterade i en ”blacklist” och jag kom tillbaka för 2-3 veckor sen.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en städerska på servern som finns till för att underlätta arbetet för staffsen så att de kan fokusera på viktigare saker. En servervakt bär ett stort ansvar till att vara en bra förebild för andra spelare men trots att man tilldelats rollen så undanhåller man inte sin rp utan man får jobb gjort när saker händer ”i rpn” som t.ex att kicka/banna lallare eller dva en övergiven bil som står och drar på serverns prestanda.
Varför vill du bli servervakt på servern? Varför just jag ska bli servervakt är för att jag är en extremt aktiv spelare med en bra syn på rp, jag vet när rätt beslut ska fattas samt att jag ej använder mina perms till egen vinst. Jag har tidigare varit staff under en kort tid och efter det varit sv i flertal månader utan att fått indraget vilket kort sagt visar att jag kan ta mitt ansvar bra samt att jag är kunnig kring perms.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara att man t.ex använder sig utav permen ”/revive” för att revva sin kompis efter t.ex en skottlossning. Det kan också vara att man utnyttjar sitt yrke för att t.ex få billigare trim osv på sitt fordon, detta sänker enligt mig nivån på rpn enormt. Abuse är när man missbrukar sina commands/perms för att skapa sig själv en fördel, t.ex att använda toggleid som wallhack under en skottlossning, kick/ban när man t.ex har slut på skott under en ”1v1” . (Kortfattat så missbrukar man sina perms för att skapa sig själv en fördel under ett scenario och därefter högst troligt för att vinna scenariot).
Vad heter du på discord? bailybog#3603
Ange ditt födelsedatum 8 Maj 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är extremt hög. Under skoldagar så är jag ofta tillgänglig ca 5h efter skolan och på helger är jag inne på datorn nästintill hela dygnet, från lunch tills sent på natten/tidigt på morgonen.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sen tidiga sommarn, sa dock upp mina roller för ca 2 månader sen vilket resulterade i en ”blacklist” och jag kom tillbaka för 2-3 veckor sen.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en städerska på servern som finns till för att underlätta arbetet för staffsen så att de kan fokusera på viktigare saker. En servervakt bär ett stort ansvar till att vara en bra förebild för andra spelare men trots att man tilldelats rollen så undanhåller man inte sin rp utan man får jobb gjort när saker händer ”i rpn” som t.ex att kicka/banna lallare eller dva en övergiven bil som står och drar på serverns prestanda.
Varför vill du bli servervakt på servern? Varför just jag ska bli servervakt är för att jag är en extremt aktiv spelare med en bra syn på rp, jag vet när rätt beslut ska fattas samt att jag ej använder mina perms till egen vinst. Jag har tidigare varit staff under en kort tid och efter det varit sv i flertal månader utan att fått indraget vilket kort sagt visar att jag kan ta mitt ansvar bra samt att jag är kunnig kring perms.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara att man t.ex använder sig utav permen ”/revive” för att revva sin kompis efter t.ex en skottlossning. Det kan också vara att man utnyttjar sitt yrke för att t.ex få billigare trim osv på sitt fordon, detta sänker enligt mig nivån på rpn enormt. Abuse är när man missbrukar sina commands/perms för att skapa sig själv en fördel, t.ex att använda toggleid som wallhack under en skottlossning, kick/ban när man t.ex har slut på skott under en ”1v1” . (Kortfattat så missbrukar man sina perms för att skapa sig själv en fördel under ett scenario och därefter högst troligt för att vinna scenariot).