- Meddelanden
- 383
- Reaction score
- 22
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil
Vad heter du på discord? bailybog#3603
Ange ditt födelsedatum 8 Maj 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. är en aktiv spelare, flertal timmar per dag.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen i slutet av våren, lämnade dock servern och var borta i nån månad så i dcn har jag vart med nu sen början av november.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har blivit bannad typ 6ggr, står 26 i banlogs pga philips testbans på mig under min tid som staff.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en städare på servern med ett högt ansvar men inte på staffnivå. Vi svbannar/kickar folk som begår mildare regelbrott och sedan kan vi dva bilar som står och drar onödig prestanda på servern. Vi ska framstå som förebilder för övriga spelare.
Varför vill du bli servervakt på servern? Varför jag vill bli servervakt är för att kunna göra något åt när lallare kommer och går i rpn runt omkring mig då jag ibland är rätt så hjälplös, t.ex folk som tjuvkopplar min bil rakt i mitt nylle trots rp med /me och sen ba kör iväg osv. Men jag vill också bli sv för att KUNNA hjälpa till när regelbrott väl sker och inte tvingas står där utan att göra nåt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är ifall jag t.ex bryter emot reglerna som servervakt och endast använder rollen för min egen vinning, t.ex att du revvar dig själv och din vän under en skottlossning eller använder dig utav toggleid i form av ”wallhack”. Abuse är på olika sätt att missbruka sin makt och även där för att jag själv ska vinna eller för att slippa undan från olika jobbiga sitser, t.ex genom kick-kommandot.
Vad heter du på discord? bailybog#3603
Ange ditt födelsedatum 8 Maj 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. är en aktiv spelare, flertal timmar per dag.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen i slutet av våren, lämnade dock servern och var borta i nån månad så i dcn har jag vart med nu sen början av november.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har blivit bannad typ 6ggr, står 26 i banlogs pga philips testbans på mig under min tid som staff.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en städare på servern med ett högt ansvar men inte på staffnivå. Vi svbannar/kickar folk som begår mildare regelbrott och sedan kan vi dva bilar som står och drar onödig prestanda på servern. Vi ska framstå som förebilder för övriga spelare.
Varför vill du bli servervakt på servern? Varför jag vill bli servervakt är för att kunna göra något åt när lallare kommer och går i rpn runt omkring mig då jag ibland är rätt så hjälplös, t.ex folk som tjuvkopplar min bil rakt i mitt nylle trots rp med /me och sen ba kör iväg osv. Men jag vill också bli sv för att KUNNA hjälpa till när regelbrott väl sker och inte tvingas står där utan att göra nåt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är ifall jag t.ex bryter emot reglerna som servervakt och endast använder rollen för min egen vinning, t.ex att du revvar dig själv och din vän under en skottlossning eller använder dig utav toggleid i form av ”wallhack”. Abuse är på olika sätt att missbruka sin makt och även där för att jag själv ska vinna eller för att slippa undan från olika jobbiga sitser, t.ex genom kick-kommandot.