Nekad bag of suck | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bag of suck

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198372500177/

Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? S.M4#0001

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sydney. Hon har nyss fyllt 20. Hon är intresserad utav vårdyrket. hennes största mål i livet är att bli anställd på Sjukhuset som ambulansförare. Hennes intressen är också att meka med bilar och lära känna andra. Sydney är social karaktär och ambitiös hon jobbar hårt för att försöka nå sin dröm och att försöka knyta kontakter och utveckla hennes sambandsnät.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja bli medlem eftersom att jag skulle vilja bidra med fler roleplay scenarion och hjälpa servern att växa samt skulle jag också vilja lära känna nya personer inom servern. jag kommer bidra med en seriös role-play och en rolig och bra karaktär för servern. Sedan också lite skratt och glada miner :)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig intresserad av just denna servern är att den verkar ha en hög standard när det kommer till roleplay den. Den har också seriösa spelare och bra plugins och jobb med hög kvalité samt kan man faktiskt ha en karriär på denna server vilket man inte kan ha på andra serverar. Samt har servern bra staffs och sköna människor. Det är just detta som får mig att vara intresserad av denna server

Hur hittade du Unive? Jag fick höra utav en nära kompis att denna server fanns.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att min karaktär ska få uppnå sin dröm av att få jobba som ambulansförare samt få en relation med någon.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att uppnå är att öka min nivå utav roleplayandet och lära känna nya människor och skapa minen samt vill jag öppna upp mina möjligheter av att bli medlem eftersom att då finns det fler yrken och jag kan ta mitt rollspelande längre

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
 
Tillbaka
Top