Nekad BadBoy | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lillemanen

Icke Medlem
Meddelanden
179
Reaction score
89
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198798876241/

Ditt Hex-ID: 110000131fc2e51

Vad är din discord tagg? Bad Boy#7901

Vem var det som bannade dig? Lite oklart står exat så - Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: OOC Ingame ~vo11ce. Återstår: 6 dagar 23 timmar 45 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Hur lång tid var din ban? 6dagar 23h 45min

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: OOC Ingame ~vo11ce. Återstår: 6 dagar 23 timmar 45 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de är för att jag råkade säga "ser du när jag spawna fram bilar" tänkte fråga om det gick pimpa just den bilen mycket

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick till Saras och skulle kolla på bilarna i katologen sedan sa jag ser ni när jag spawna fram bilar då kom jag på fan jag är på en ny server och ångra mig rejelt tänkte bara fråga om de gick pimpa den mycket

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ksk håller med er att de skulle vara ban men inte så länge jag är ny, försöker tänka så mycket de går ibland glömmer jag tycker faktist själv att jag skulle få en klapp på axlen innan jag fuckade upp de, ber så mycket om ursäkt ska aldrig göra om de

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig varit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat be dem att komma till katologen och pekat på bilden och frågat om dem viste om de gick pimpa den lite

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart, kommer aldrig göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka