Babybaddime
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198087230346
Vad är ditt namn i verkligheten? Henrik
Vad är ditt discord namn? Lilleman#3001
Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2003
Berätta om din karaktär. Jalton burgarston är uppväxt i en liten by. Jalton har sedan födseln varit intresserad av bilar. Han brukade sitta och kolla på bilar dag in och dag ut. Jalton är det enda barnet och båda hans föräldrar lever. Som sagt hans uppväxt var inte svår och han har en positiv bild på världen. Under Jaltons uppväxt så var han mycket utomhus och spela fotboll. Jaltons pappa var mekaniker innan han gick i pension. Fast hans intresse för bilar så är hans mål att bli anställd på polisen. Han vill bli polis eftersom när han var 15 så blev han rånad på sin moped. Den känslan han hade när han berättade för sina föräldrar att han blev rånad var en känsla han sent kommer glömma. Detta har gjort att han vill få stopp på de kriminella så ingen mer behöver uppleva samma känslor som han fick uppleva.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med bra RP samt vara en aktiv spelare. Jag tycker att som medlem får jag större möjligheter som kommer göra att både jag och mina medspelare kan ha det roligare. Jag har spelat på servern i några dagar och märkt att detta är servern som passar mig, därför vill jag bli medlem så jag kan uppleva servern fullt ut.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en stor spelarbas och många aktiva spelare som gör att man kan träffa mycket folk och samtidigt hitta på mer saker än vad man kan på andra servrar. Eftersom det är en så pass stor spelarbas så gör det att man kan joina servern vilken tid på dygnet och ändå hitta på saker.
Hur hittade du Unive? Min kompis visade mig servern och gjorde mig intresserad.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att träffa nya människor samt lära känna fler samt att förbättra min egna rp nivå.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli medlem så jag kan söka till mer jobb och bli till exempel anställd på mekonomen eller polisen. Samt att hjälpa till unive att bli bättre och större så mer personer kan ha det roligt på servern.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Henrik
Vad är ditt discord namn? Lilleman#3001
Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2003
Berätta om din karaktär. Jalton burgarston är uppväxt i en liten by. Jalton har sedan födseln varit intresserad av bilar. Han brukade sitta och kolla på bilar dag in och dag ut. Jalton är det enda barnet och båda hans föräldrar lever. Som sagt hans uppväxt var inte svår och han har en positiv bild på världen. Under Jaltons uppväxt så var han mycket utomhus och spela fotboll. Jaltons pappa var mekaniker innan han gick i pension. Fast hans intresse för bilar så är hans mål att bli anställd på polisen. Han vill bli polis eftersom när han var 15 så blev han rånad på sin moped. Den känslan han hade när han berättade för sina föräldrar att han blev rånad var en känsla han sent kommer glömma. Detta har gjort att han vill få stopp på de kriminella så ingen mer behöver uppleva samma känslor som han fick uppleva.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med bra RP samt vara en aktiv spelare. Jag tycker att som medlem får jag större möjligheter som kommer göra att både jag och mina medspelare kan ha det roligare. Jag har spelat på servern i några dagar och märkt att detta är servern som passar mig, därför vill jag bli medlem så jag kan uppleva servern fullt ut.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en stor spelarbas och många aktiva spelare som gör att man kan träffa mycket folk och samtidigt hitta på mer saker än vad man kan på andra servrar. Eftersom det är en så pass stor spelarbas så gör det att man kan joina servern vilken tid på dygnet och ändå hitta på saker.
Hur hittade du Unive? Min kompis visade mig servern och gjorde mig intresserad.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att träffa nya människor samt lära känna fler samt att förbättra min egna rp nivå.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli medlem så jag kan söka till mer jobb och bli till exempel anställd på mekonomen eller polisen. Samt att hjälpa till unive att bli bättre och större så mer personer kan ha det roligt på servern.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej