Dominic Toretto
Icke Medlem
- Meddelanden
- 9
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198407127410/
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias ekman
Vad är ditt discord namn? Babushka#3622
Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2008
Berätta om din karaktär. Adolf är en glad person som fyller 15. Han gillar att köra bilar och ha en rolig stund vid sjön. Han spelar golf.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill jobba på falck för ibland när man har skickat meddelande kommer ingen.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är riktigt bra att lära sig sköta sig. Då kan man bli mer skärpt och bli en bättre människa.
Hur hittade du Unive? Min kompis sa att jag skulle spela med han. Då testade jag unive. Det har varigt så roligt att spela varje dag för man träffar nya personer hela tiden.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna hjälpa andra så som det har hjälpt mig.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna förbättra servrar men inte förstöra dem.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, för jag har inte testat någon annan server. Där hade det känts bra som medlem.
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias ekman
Vad är ditt discord namn? Babushka#3622
Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2008
Berätta om din karaktär. Adolf är en glad person som fyller 15. Han gillar att köra bilar och ha en rolig stund vid sjön. Han spelar golf.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill jobba på falck för ibland när man har skickat meddelande kommer ingen.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är riktigt bra att lära sig sköta sig. Då kan man bli mer skärpt och bli en bättre människa.
Hur hittade du Unive? Min kompis sa att jag skulle spela med han. Då testade jag unive. Det har varigt så roligt att spela varje dag för man träffar nya personer hela tiden.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna hjälpa andra så som det har hjälpt mig.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna förbättra servrar men inte förstöra dem.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, för jag har inte testat någon annan server. Där hade det känts bra som medlem.