Nekad babode | Ansökan till Servervakt [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

babode

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? simon

Vad heter du på discord? Simon44#4315

Ange ditt födelsedatum 2 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. vardagar 7h helger cirka 10h elr mer

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen 2021 dec

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har 14 bans.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att se till att folk sköter sig under sitt rp. Den rpar som vanligt utan att leta regelbrott men den är som en extra hand för staffsen. Ser inte en staff ett regelbrott så kan en servervakt banna och skicka ut i förlängningsbans. Deras uppgift är också att hjälpa staffsen med sitt arbete och underlätta deras jobb för dem. Den har även som uppgift att representera servern på ett bra sätt. Den ska följa serverns regler och undvika att göra regelbrott. Den ska inte använda sig av korruption utan den ska åtgärdra vem som helst till och med ens vän.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag ofta ser att folk gör regelbrott men det finns inget jag kan göra åt saken. Jag skickar in en report men ingen staff kommer. Jag vill då själv kunna banna/kicka så det går snabbare och smidigare. Jag vill underlätta staffs arbete för en bättre och smidigare server. Jag vill kunna delta till något större på servern då jag brinner för unive och vill göra allt för att gör servern mer utvecklad och bättre,

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när du ser någon okänd göra regelbrott och väljer att åtgärdra men när du ser tillexempel din vän göra ett regelbrott så åtgärdrar du inte då du känner personen. Abuse är när man använder rollen för sin egna fördel. Det kan vara då att man väljer att ha toggleid under en stormning för att kunna veta vart allaär eller reviva sig själc under ett scenario endast för att vinna scenariot.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top