Ej Antagen babanasplit | Chef-jobb ansökan [GS Pizzeria]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

babanasplit

Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? jag vill ansöka till grove street pizzeria 🍕

Vad heter du IRL? valter hedlund

Vad heter du på discord? babanasplit#2881

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? cirka 2 år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Min plan är att först göra om personalen, där jag sparkar de som inte fungerar och anställer nya som är motiverade och vill jobba. Jag vill skapa en arbetsplats där folk trivs och där vi tillsammans kan utveckla pizzerian. Jag kommer också att se över möjliga samarbeten med lokala företag för att utöka vår meny, kanske med rätter som korv, burgare och kebab. För att locka fler kunder planerar jag att ha öppet nästan varje dag och erbjuda roliga aktiviteter och erbjudanden. Jag tänker också arrangera pizzapartyn och temakvällar så att folk verkligen känner att vi finns och att det alltid händer något hos oss. Jag vill skapa en atmosfär där folk känner sig välkomna och där det alltid finns något nytt att prova. Dessutom funderar jag på att starta en lojalitetsklubb för stamkunder, så att de får rabatter och erbjudanden som gör att de vill komma tillbaka ofta.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenhet av att jobba på olika företag och har lärt mig mycket om service och hur man gör pizza. Jag har även jobbat på en pizzeria under sommaren, så jag vet vad som krävs. Jag har också varit personlig assistent på flera jobb och har erfarenhet av att leda och motivera andra. Utöver detta har jag erfarenhet av att samarbeta med andra och bygga relationer, vilket jag tror är viktigt för att lyckas som chef. Jag är van vid att hantera både kunder och kollegor på ett sätt som skapar en positiv stämmning. Jag är också bra på att lösa problem snabbt samt att hantera stressiga situationer och ser alltid till att saker och ting fungerar som de ska. Jag vill göra Grovestreet Pizzeria till en plats där både kunder och personal trivs och är mer än redo att ta på mig den här rollen!

Hur ofta kommer du vara inne? runt 5-6 timmar per dag och kommer fokusera mkt på att grove street pizzeria blir ett bra ställe inte bara att äta på men att även träffa nya personer på samt ha kul!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det är klart unive är den ända bra servern där ute!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej verkligen inte bara unive

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka