Accepterad Baaws | Medlem ansökning [Loke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baaws

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197990373030/

Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas

Vad är ditt discord namn? Baaws#2038

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 1994

Berätta om din karaktär. Namn: Niklas Olsson

Ålder: 25 år

Längd: 182 cm

Vikt: 95 kg

Biografi:
Niklas Olsson är en 25 årig föredetta köksassistent som gillar att gymma, springa, skruva med teknikprylar och kolla på MMA.
Han kommer från en ganska fattig uppväxt där fadern tidigt lämnade familjen, kvar blev han med sin mor som var alkoholist och drogmissbrukare.

Han har försökt sig på studier på akademisk nivå men hoppat av på grund av sin grova AD/HD.
Niklas har fått lära sig mycket den hårda vägen genom egna erfarenheter och har utvecklat egenskaper såsom respektfullhet och ärlighet. Kvar finns dock också de mindre charmiga egenskaperna, girighet och att han ofta är egoistisk.
Han kan få dåligt samvete när han kommer på sig själv med att vara egoistisk och han är osäker i sig själv men han arbetar med att förbättra sin självkänsla och hoppas att flytten till en större stad blir början på någonting riktigt bra. Förhoppningen är att han kommer att utvecklas positivt som person och bli trygg i sig själv, hitta ett bra jobb och starta en familj.
Han är beroende av kaffe och cigaretter och har en "beroende-hjärna". Niklas söker konstant efter kickar av olika slag som kan stilla hans rastlöshet och han upplever ofta att han är understimulerad i vardagen.

Han förlorade nyligen sitt jobb som köksassistent. Framförallt var det på grund av att hans beroenden gick ut över arbetet i form av alldeles för många och för långa raster (rökpauser).
Han kom också sent ibland och misstankar fanns om att han sålde rabattkort (som restaurangen inte hade) till kunder för att själv tjäna pengar, bevis och vittnen fanns dock inte som understöd till det så han får anses vara oskyldig tillsvidare.

Fysiskt sett är Niklas i bra form, han har en ljus hudfärg, blont hår och gröna ögon.

Niklas är singel, hans senaste relation var med Josefine Andersson, en tjej som lämnade Niklas för att han umgicks för mycket med människor av tvivelaktig karaktär.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag älskar att rollspela och går helhjärtat in i min karaktär när jag spelar, jag utgår från att det min karaktär upplever är "verkligt" och det bidrar i sin tur med att atmosfären blir seriösare (och roligare). Jag har rollspelat en del innan men det var länge sedan, när jag nu kollade runt efter bra seriösa communityn så hittade jag er och er server känns helt perfekt att köra på!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Er seriösa inställning, engagemanget och arbetet som ni lägger ned. Det känns som att Unive är backat av bra människor och den här typen av fokus på rollspel med uppstyrda regler passar mig bra!

Hur hittade du Unive? Jag sökte efter "bästa svenska Five-M servrarna" och ni dök upp som ett sökresultat.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kort och gott utveckla mitt rollspelande samtidigt som jag vill träffa andra lika seriösa personer för ett ömsesidigt, givande och underhållande utbyte.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utveckla mina färdigheter i rollspelande, att träffa andra rollspelare och ha så roligt som möjligt (och få det att bli en så verklig upplevelse som möjligt)

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Sir, no sir! Det här är min enda aktiva server som jag söker till.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det har jag förstått, loud and clear!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka