Accepterad B1z7le | Medlem ansökning [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

B1z7le

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Cashhe

Vad är ditt discord namn? Mannen23011

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Kaprifoll svennson han är uppväxt i södra biskop i gbg han är supper bra på att lösa problem kan garanterat förklaar teknik på ett positivt sätt, då hans farfar gick på den linjen i 1800 talet då läste han det hemma, Kaprifoll är 28 år gammal ochh nu läser höskola till polis han är supper bra med att jobba med människor han kan utveckla allas svenska åovsätt om man inte kan, Han är däremot ganska spicell då han gillar mat kebbab är hans rätt till middag

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig generös tror på sig själv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hans framtid är att jobba med mäiskor så som polisens arbete ser idag, han vill bilda en stor communety med nya kompisar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög rp nivå och följa era regler

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte bara jag ska vinna ett scinario utan att alla andra spelare ochså ska kunna få en chans att vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm att man kör på någon utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Detta Nexair är mitt andra konto kunnde inte verefera mig så det är jag här på ett annat konto bara

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.
Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Så löst
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.
Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
- 1. Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
- 2. Kan du ge exempel på några av serverns regler?
Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

1. Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Kaprifoll han är just nu 27 år gammal och går sista året i folkhögskola utbildning till polis, Han har sen han var liten varit intresserad av fordon men sen ändrade han sig och ville istället bli polis. Vilket är ochså ett positivt yrke att man hjälper till runt om landet. Han är en person som gillar att umgås med, (vänner) och (familj) Han käör på fritiden en volvo v70 och är ute och strögar med poliare.
- 2. Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: Att man dödar någon utan ett bakomliggande scinario, NLR Att man inte ska komma i håg något efter man dött sen återkommit till liv. POWERGAMING man måste rpa på skador och använda sig av (/) me.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars nekas du automatiskt. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka