Nekad b0pex | Ban överklagan [Oliwer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

b0pex

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198070524775/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: abella safety

Vad är din discord tagg? b0pex#4087

Vem var det som bannade dig? julmys zaki

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit bannad för halv ooc ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? har faktiskt ingen aning jag tror nog att eftersom min vän gjorde något så ska jag också bli bannad på köpet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och 2 andra var i ett scenario då två personer kommer fram och dödar oss utan andledning och meta gamar för vi rånade någon där innan sedan ble vi skottade. jag blev då revivad av en server vakt som skulle lösa scenariot eftersom vi hade inte id på spelarna på inspelning så sv vakten var tvungen att reviva dom och mig. vi blev som sagt revivade men dom försökte smita och då kommer det lilla felet jag gjorde att jag sa gudarna kommer, jag ser inte något fel i vad jag säger eftersom visa personer är religiösa och kan tro på gudar vilket inte är halv ooc.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var en felaktig ban då personerna som dödade oss kom dit exakt efter ett personrån och utan att ens blinka så skottade dom oss utanför weed altså meta gaming och rdm. jag tycker att det är välldigt dålig stil då personerna som rånade oss inte får ett skit för detta utan jag som säger gudarna är påväg. jag har inte heller så jätte bra koll på vad man ska säga när admins ska komma då alla andra personer jag ser också säger gudarna kommer. jag har video bevis på vad dom har gjort och att dom skjöt oss utan anledning 2 gånger utan att vi har gjort dem nått.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 4 gånger tror jag men det var felaktiga bans och jag blev unbannad direkt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde inte ha sagt gudarna kommer men det är fortfarande rp min karaktär är religiös och då kan jag roleplaya att jag är religiös så det är inte en anledning att banna mig det finns ändå inget annat att säga när admins är påväg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag ska inte säga gudarna kommer

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka