Nekad Börje Ädel | Medlem ansökning [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Börje Ädel

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/gnqc-djbq/DJJFDFTH

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? Cute Girl#0079

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Börje Ädel och jobbar just nu som reporter. Han är en glad man som gillar bilar och att vara med vänner. Börje är en snäll person som hjälper andra om dom behöver hjälp med något. Börje hade en dålig upp växt i nord korea men när han bara var 9 år så rymde han, hans mamma och pappa. Men hans mamma dog när dom var på väg att fly av militärna som vaktade vid en flod som leder till syd korea. Hans pappa dog i en bil olycka i sverige när Börje bara var 12 år. Han blev fängslad av polisen för ett brott han inte begått, Han var bara 23 då. Men när han var 26 år så fick han lämna fängelset. Efter Börje kom ut så bestämde han sig för att fixa en bra framtid och det har gått bra för honom. Det som gör Börje ledsen ibland är att han inte har någon som älskar honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att det är den servern som är bäst och jag vill få hela upplevelsen. (jag gör bra rp)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den bästa svenska servern som nästan aldrig laggar, Polisen är bra och unive har bra rollspel. Det är den bästa och roligaste servern jag spelat på.

Hur hittade du Unive? Jag hörde av en kompis som tipsade om den så jag testade och jag började tycka om den snabbt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna bli krim så jag kan stanna kvar och ha kul på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna stanna kvar så länge som möjligt och ha så kul som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag har slutat spela på andra för att dom inte haft bra rp och dom har laggat mycket. Dom har haft folk som förstör jättemycket.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår och jag respekterar det till 100%

Tillbaka