Nekad Bärra | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bärra

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198190690185/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel Ternstrand

Vad är ditt discord namn? Juicy#0045

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2002

Berätta om din karaktär. Bärra Gustavsson, 19 år gammal är en görgo grabb från kanterna av Göteborg som står längst fram med ultras när änglarna slår bollen i mål, hans favoritlåt är "snart skiner Poseidon" av legenden Joel Alme! Bärra klev precis ut från gymnasiet där han pluggade för polis då han kan stå som civilare på läktarna. Han tar sitt jobb fullt seriöst då han inte skulle riskera gratisbiljetter för livet och skulle aldrig vika sig för korruption. Han är social och mestadels glad samt motiverad att göra samhället en säkrare plats för alla. Familjen har flyttat utomlands när han var 17 och därav bott ensam sedan dess, tog ett lagerjobb för att kunna försörja sig och kan på grund av detta stå sin mark utan problem i argumentationer då det var en vardaglig händelse med lastbilschaufförerna som stod med fel lag i hjärtat. Han är även van bakom ratten då han tog körkort tidigt och har äldre vänner som han åkt runt med sedan länge, detta gör så att han är bekväm i höga hastigheter om någon kriminell skulle gå loss på motorvägen. Ett utav Bärras största rädslor hade varit om Glenn Strömberg flög till himlen men mer än så är inte några bekymmer, om något hade det varit fartkameror och spindlar. Bärras mål är som sagt att skapa ett säkrare samhälle samt att skapa en trevlig och rolig miljö för alla.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra till en härlig miljö och ett aktivt samt kreativt rp!
För mig hade det perfekta rp varit om alla kände sig nöjda och glada samt att de med trygghet kan leva sig in i sin karaktär som de skapat utan att någon annan kommenterar det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag väljer att ansöka till denna servern då den rekommenderades till mig av min brorsa och aldrig testat rp men ser riktigt kul ut och ska göra mitt bästa för att leva upp till förväntningarna.

Hur hittade du Unive? Rekomendation

Vad har du för mål med ditt rollspel? Leva in i min karaktär och ha kul. Kört lite utan att vara whitelistad och känner att jag har kört färdigt med postnord. Mestadels ha kul och såklart göra staden en säkrare plats.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top