Accepterad Azzer | Chef-jobb ansökan [Edv1in]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Azzer

Icke Medlem
Meddelanden
525
Reaction score
27
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Chef på Båtbolaget

Vad heter du IRL? Anthony

Vad heter du på discord? Azze#7713

Hur gammal är du? 07/15 blir 16 detta år

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan 2020. Men då var jag ju såklart ickemedlem och var endast inne på servern ett fåtal gånger. Sedan började jag igen på detta steam som jag ahr nu 2021, men fortfarande ickemedlem, men aktivare. Visste ej hur jag skulle bli medlem och fick ban på ban, så valde att skite i det helt. Kom sedan till Unive ännu en gång i slutete av 2021, detta var då den tid jag började med rpn seriöst. Jag arbetade som Mekonomen Prov anställd till P-A, köpte sedan krim och fick erbjuden chef positionen där. Men ville ej säga upp min krim, så valde att stanna som P-A och sedan joinade gäng med min "bästa vän/bror" ingame. Sedan har jag spelat hela tiden här (förutom mina bans ofc).

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Kommer ju först göra det aktivt. Som det är nu så har ju inte de ens varit öppet på någon månad, kommer sedan börja anställa folk som faktiskt vill jobba, kommer helst hoppas att det är en ickekrim som kommer och då gör ett bättre och aktivare jobb än en krim brukar göra. Kommer sedan försöka leta efter nya båtar vi kan lägga in så det blir mer fräscht och nya grejer, alltså en comeback så man får mer kunder. Kommer skaffa en bitr oavsett hur han är tills jag kan byta ut personen till någon bättre. Kommer inte vara korrupt som förra båtbolag chefen var. Kommer göra det med andra ord mycket trevligare att arbeta där!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har ju som sagt varit P-A på Mekonomen, och blivit erbjuden som chef. Har samt varit chef övcer GSP( Groove Street Pizzeria). Har också rpat som boss i gäng i ett år

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer försöka vara inne så mycket som möjligt. Men säg några timmar om dagen. Lite osäkert, men ska iaf försöka vara inne varje dag och så mycket jag kan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yessss.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope.

Har du läst våra Regler? aa för fan

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den lycka till!

Godkänd efter muntlig, Fint jobbat och välkommen till Chefs teamet.

Tillbaka